Klantensysteem Home > Kennisbank > Claire Dashboard


Er staat een afspraak ingepland vandaag in mijn DMS maar de auto staat niet in Claire, hoe kan dit?
In het DMS EVA moet er met het aanmaken van de afspraakkaart een interventie ingevuld worden...
Hoe snel ververst het receptionisten dashboard?
Het verversen van Claire heeft te maken met de uw server snelheid. Bij een snelle verbinding...
Is het mogelijk om achteraf tekst of foto’s toe te voegen/verwijderen aan de Claire check?
Er kan achteraf in het dashboard tekst toegevoegd of gewijzigd worden via de knop ‘wijzigen’ in...
Kan de status van de Claire check aangepast worden in Claire?
Ja de admin user kan via de knop wijzigen in het dashboard de status van de check wijzigen.
Wachtwoord vergeten Desktoplogin
U kunt uw wachtwoord resetten via onderstaande link: http://www.claireit.com/  Klik op deze...
Wanneer er een afspraak verzet wordt in de DMS is deze nog steeds zichtbaar in het Claire dashboard
Wanneer de werkorder/afspraak wordt verzet met hetzelfde werkorder/afspraaknummer dan wordt deze...
Wat betekent het icoon ster en icoon winkelwagen in het dashboard?
In de Claire check is het mogelijk om op deze icoontjes te klikken. Het icoontje verschijnt dan...