MaikelVE Group > Kennisbank > Claire Tablet > De onderhoudsbeurt staat alleen als interventie in de tablet, is hierbij een mogelijkheid om bij de opname aan te geven of bougies, luchtfilter gedaan moet worden? of Hoe kan de receptie zien of deze “beurt”-zaken zijn uitgevoerd (bougies vervangen e.d.)


De onderhoudsbeurt staat alleen als interventie in de tablet, is hierbij een mogelijkheid om bij de opname aan te geven of bougies, luchtfilter gedaan moet worden? of Hoe kan de receptie zien of deze “beurt”-zaken zijn uitgevoerd (bougies vervangen e.d.)




Het is de bedoeling dat de voorschriften van de fabrikant worden aangehouden.
Deze onderhoudsbeurtzaken worden besproken tijdens het maken van de afspraak.

Hierna wordt wat is afgesproken vanuit Servicebox op de werkorder verrijkt en de besproken werkzaamheden in de dagplanning als de interventie gepland.

Hiermee is vooraf duidelijk wat de opdracht is voor de monteur. Zowel op de werkorder als in de tablet.

Bij een correcte uitvoering van dit proces, is het dus niet nodig voor de technici advies te geven voor het vervangen van (voorgeschreven) onderhoudsdelen.

Mocht advies nodig zijn n.a.v. een bepaalde klacht, dan kan dit worden aangegeven onder overige bij bijvoorbeeld het onderdeel 'onder de motorkap'.

Was dit antwoord nuttig?

Aan favorieten toevoegen Aan favorieten toevoegen    Print dit artikel Print dit artikel

Lees ook